Υλικά Μαγειρικής

Το λεμόνι έχει πολλές χρήσεις τόσο στην μαγειρική όσο και στην ζαχαροπλαστική. Στην μαγειρική είναι αγαπημένο συνοδευτικό σε ψητά φαγητά και κυρίως στα ψάρια, σε σούπες με το γνωστό παραδοσιακό μας αυγολέμονο το οποίο συνοδεύει πολλές συνταγές αλλά και είναι αναπόσπαστο κομμάτι από πολλές συνταγές με σούπες.

Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, κάλιο, βιταμίνη Κ, φυλλικό οξύ, και φυτικές ίνες. Ένα ρόδι καλύπτει σχεδόν το 50% των ημερήσιων αναγκών μας σε βιταμίνη C. Εργαστηριακές μελέτες αποδεικνύουν την ευεργετική δράση των συστατικών του ροδιού σε παραμέτρους που σχετίζονται άμεσα με τη παχυσαρκία.
 

Το πεντανόστιμο παντζάρι με την χαρακτηριστική γλυκιά γεύση του, είναι πλούσιο σε βιταΐνη, συστατικό που καθαρίζει το αίμα. Ακόμα είναι πολύ καλή πηγή βιταμίνης C και περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά... 

Το κουνουπίδι ανήκει στην οικογένεια των κραμβοειδών, όπως το λάχανο, τα λαχανάκια Βρυξελλών ,το μπρόκολο και το kale. Είναι ένα από τα πιο υγιεινά λαχανικά του πλανήτη. Το βρίσκουμε πολύ εύκολα και αξίζει μια θέση στη λίστα με τα superfood...

Το λάχανο ανήκει στα λαχανικά που μπορούμε να βρούμε πολύ εύκολα στις αγορές τις χώρες μας, και οι ευεργετικές του ιδιότητες είναι τόσες πολλές που το καθιστούν απαραίτητο στο εβδομαδιαίο διατροφολόγιο μας...

Alexandros Papandreou © 2004-2017. All rights Reserved.