Υλικά Μαγειρικής

Τα πράσινα φασολάκια έχουν ελάχιστες θερμίδες και είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά. Είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών, όπως η βιταμίνη C, η βιταμίνη Α και βιταμίνη Κ.

Η σκληρή απ’ έξω αλλά μαλακή και πεντανόστιμη από μέσα αγκινάρα είναι ένα ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία μας λαχανικό. Μελέτες αποδεικνύουν ότι η αγκινάρα  αποτελεί ένα πολύτιμο φάρμακο για τον οργανισμό μας.

Το σπανάκι έχει πολύ μεγάλη διατροφική αξία. Στο λαχανικό αυτό συγκεντρώνεται πληθώρα βιταμινών, μετάλλων, ιχνοστοιχείων καθώς επίσης και μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών ουσιών.

Το μικρό και γνωστό σε όλους μανταρινάκι, είναι ένα κατεξοχήν χειμερινό φρούτο. Οι περισσότεροι από εμάς αγαπάμε την γλυκιά γεύση του, αλλά δεν γνωρίζουμε τα ωφέλει που παρέχει η κατανάλωση αυτού του φρούτου στον οργανισμό μας.

Το λεμόνι έχει πολλές χρήσεις τόσο στην μαγειρική όσο και στην ζαχαροπλαστική. Στην μαγειρική είναι αγαπημένο συνοδευτικό σε ψητά φαγητά και κυρίως στα ψάρια, σε σούπες με το γνωστό παραδοσιακό μας αυγολέμονο το οποίο συνοδεύει πολλές συνταγές αλλά και είναι αναπόσπαστο κομμάτι από πολλές συνταγές με σούπες.

Alexandros Papandreou © 2004-2018. All rights Reserved.