Υλικά Μαγειρικής

Με σκούρο κόκκινο χρώμα ή με ανοιχτό κιτρινορόζ τα κεράσια χωρίζονται σε δύο βασικές κατηγορίες, τα γλυκά και τα ξινά. Είναι μικρά σε μέγεθος και το χρώμα τους είναι διαφορετικό ανάλογα με την ποικιλία. Στην Ελλάδα τα κεράσια παράγονται στην Πιερία, την Έδεσσα, τα Γρεβενά, τη Ροδόπη, και σε άλλα μέρη της βόρειας Ελλάδας...

Τα πράσινα φασολάκια έχουν ελάχιστες θερμίδες και είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά. Είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών, όπως η βιταμίνη C, η βιταμίνη Α και βιταμίνη Κ.

Η σκληρή απ’ έξω αλλά μαλακή και πεντανόστιμη από μέσα αγκινάρα είναι ένα ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία μας λαχανικό. Μελέτες αποδεικνύουν ότι η αγκινάρα  αποτελεί ένα πολύτιμο φάρμακο για τον οργανισμό μας.

Το σπανάκι έχει πολύ μεγάλη διατροφική αξία. Στο λαχανικό αυτό συγκεντρώνεται πληθώρα βιταμινών, μετάλλων, ιχνοστοιχείων καθώς επίσης και μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών ουσιών.

Το μικρό και γνωστό σε όλους μανταρινάκι, είναι ένα κατεξοχήν χειμερινό φρούτο. Οι περισσότεροι από εμάς αγαπάμε την γλυκιά γεύση του, αλλά δεν γνωρίζουμε τα ωφέλει που παρέχει η κατανάλωση αυτού του φρούτου στον οργανισμό μας.

Alexandros Papandreou © 2004-2018. All rights Reserved.