Τα πράσινα φασολάκια έχουν ελάχιστες θερμίδες και είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά. Είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών, όπως η βιταμίνη C, η βιταμίνη Α και βιταμίνη Κ.
Επίσης περιέχουν μαγγάνιο, κάλιο, φολικό οξύ, σίδηρο, ασβέστιο, φώσφορο, πρωτεΐνες, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και πολλά άλλα.
 
Επιστημονικές μελέτες συνδέουν την σωστή ανάπτυξη του εμβρύου με την συχνή κατανάλωση των πράσινων φασολιών.
 
Τα Πράσινα φασολάκια ομως, είναι ένα από τα λίγα τρόφιμα που περιέχουν μετρήσιμη ποσότητα οξαλικών αλάτων, δηλαδή φυσικές ουσίες που βρέθηκαν στα φυτά, τα ζώα και τον άνθρωπο.
 
Τα οξαλικά άλατα μπορούν σπανίως, να προκαλέσουν προβλήματα υγείας. Για το λόγο αυτό, τα άτομα με ήδη υπάρχοντα προβλήματα στα νεφρά ή στη χοληδόχο κύστη, είναι καλό να αποφεύγουν την κατανάλωση πράσινων φασολιών.
Τα Οξαλικά άλατα μπορεί επίσης να παρεμβαίνουν στην απορρόφηση του ασβεστίου από τον οργανισμό. Για το λόγο αυτό, τα άτομα που επιχειρούν να αυξήσουν το ασβέστιο μπορούν να αποφύγουν τα πράσινα φασόλια, ή εάν παίρνουν συμπληρώματα ασβεστίου, προτείνετε να τρώνε τα  πράσινα φασόλια 2-3 ώρες πριν ή μετά τη λήψη συμπληρωμάτων τους.
 
Όταν αγοράζετε φρέσκα φασολάκια καλό είναι να μην τα αφήνετε για πολύ καιρό μέσα στη σακούλα γιατί η υγρασία μπορεί να τα κάνει να μουχλιάσουν.
 
Ένας τρόπος για να μπορείτε να διαλέγετε τα φρεσκότερα, είναι να προτιμάτε τα όσο το δυνατών πιο ίσια φασόλια, καθώς τα άμορφα ή στραβά φασόλια μπορεί να σημαίνει ότι είναι παλιά. Τα φασόλια που δεν είναι τόσο φρέσκα είναι λιγότερο γλυκά και πιο σκληρά.
 
Μπορείτε να αποπλεύσετε τα φασολάκια λαδερά στην κατσαρόλα ή φρέσκα σε σαλάτες.
 
 

Arla Protein 300x250

Alexandros Papandreou © 2004-2018. All rights Reserved.