Το πεντανόστιμο παντζάρι με την χαρακτηριστική γλυκιά γεύση του, είναι πλούσιο σε βιταΐνη, συστατικό που καθαρίζει το αίμα. Ακόμα είναι πολύ καλή πηγή βιταμίνης C και περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά. Το παντζάρι είναι ένα από τα πιο γλυκά λαχανικά, αφού η περιεκτικότητά του σε σάκχαρα ξεπερνά αυτή των καρότων και του καλαμποκιού. Από το φυτό μπορεί να καταναλωθεί και η ρίζα και τα φύλλα του.

Το παντζάρι τρώγεται βραστό σαν σαλάτα, αλλά και ως τουρσί. Συνδυάζεται ιδανικά με το σκόρδο, το λάδι και το λεμόνι ή το ξίδι. Επίσης είναι ιδανικό υλικό για βελουτέ και σούπες.

Για να επωφεληθείτε στο μέγιστο από τις ιδιότητες των παντζαριών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα φύλλα τους. . Αυτό που χρειάζεται είναι να τα πλύνετε καλά και να τα προσθέσετε στις σαλάτες σας και στους χυμούς.

Για να διατηρήσουμε τα παντζάρια μας  περισσότερο καιρό στο ψυγείο, κόβουμε τα κοτσάνια τους, περίπου 2 εκ. από τους καρπούς και χωρίς να τα πλύνουμε, τα τοποθετούμε σε αεροστεγώς κλεισμένο δοχείο ή σε πλαστική σακούλα. Με τον τρόπο αυτό θα διατηρηθούν στο ψυγείο έως και 3 εβδομάδες.

 
 

Alexandros Papandreou © 2004-2017. All rights Reserved.